• Sprzęt Kellys Definite 2010

rower #3 - Stare Kawkowo

Niedziela, 1 marca 2015 · dodano: 02.03.2015 | Komentarze 2

Olsztyn - Jonkowo - Nowe Kawkowo - Stare Kawkowo

Pierwszy dzien astronomicznej wiosny. Zmieniam baterie w liczniku, szykuje rzeczy i po godz. 10 wyjezdzam. Kierunek zachod. Zanim bylem na wylotowce to prawie 30 minut minelo. Asfalty suche. Droga z Jonkowa do Starego Kawkowa bardzo malownicza. Trasa pagorkowata, rzadko trafiaja sie plaskie odcinki. Pola, lasy, laki i moreny dookola. Wiatr sprzyja, co oznacza ze z powrotem lekko nie bedzie :P W Starym Kawkowie przerwa na banana i herbate, dalej po sladach powrot do domu. W ciagu calego dnia spotkalem z 2-3 szosowcow. Slonecznie i cieplo, ale tradycyjnie o tej porze roku strasznie wietrznie.

Rzut oka na mape i w droge!

Nowe Kawkowo wita

Oryginalny rower

Trójkołowce

Park Architektury Łowieckiej

Troche zarosniety ja w Starym Kawkowie, przy ciekawym drogowskazie

Trasa: http://www.bikemap.net/pl/route/2916152-stare-kawk...

Kategoria 50-100 km, Polska

exit87
| 10:47 środa, 4 marca 2015 | linkuj No właśnie prawie :P dzisiaj spadł śnieg, więc to chyba ostatnie podrygi zimy.. tutaj wiosna ma poślizg tydzień, dwóch w porównaniu do Szczecina i zachodniej części kraju :)
maccacus
| 21:40 poniedziałek, 2 marca 2015 | linkuj U Ciebie na fotach to już wiosna prawie hehe :) Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nieob