• Sprzęt Kellys Definite 2010

słoneczna i spokojna sobota

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 07.05.2011 | Komentarze 2

Dzisiaj postanowilem pokrecic na spokojnie ze znajomymi. Jako, ze jedna z towarzyszek miala dzis urodziny, to pozwolilismy jej wybrac dzisiejsza trase i miejsce docelowe. Okazalo sie, ze jedziemy do Bobolina nad jeziorko. Hmmm ok - pomyslalem. Tam mnie jeszcze nie bylo, wiec jedziemy.
Z Gumieniec ruszylismy ulica Okulickiego. Nastepnie minelismy znak wieszczacy koniec Szczecina i wjechalismy do wioski - Przylep. Chwila dwie i juz na horyzoncie widac Stobno. Za kosciolem zjazd, przecinamy linie kolejowa do Pasewalka i lecimy dalej. Stobno Male i kawalek dalej docelowe miejsce. Calkiem urokliwe jeziorko :) Nie jestesmy sami. W krzakach wita nas.. sarna,ktora szybko ucieka przed nami. W oddali widac bociana. No i ludzie grillujacy dookola akwenu. Ogolnie bardzo fajne miejsce na grilla czy na zwykly odpoczynek.
Pare chwil lezymy sobie na trawie i powoli wracamy do Szczecina. W drodze powrotnej spokojnie, nie liczac zerwanego lancucha jednej z kolezanek ;/ Kiepska sprawa, poniewaz rower ma przerzutki w dynamie i lancuch jest za krotki, zeby go jakkolwiek zalozyc. Pozostaje jedynie sturlac sie do granic Szczecina (okolo 1km) i zamowic wsparcie. Z Gumieniec dokrecam pare kilometrow do domu.

jeziorko niedaleko Bobolina

exit87
| 22:52 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj dopiero wczoraj jak pojechalem dalej, to zobaczylem, ze to teren prywatny.. :P
(wisi tam jeszcze kilka innych tablic, ale juz nie pamietam co na nich bylo napisane)
w sobote weszlismy tam bez problemu :) nie placac nic..
rtut
| 20:20 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Przy tym jeziorze jest jakaś taka tablica z ceną za wstęp 4 złote. Muszę pojechac tam kiedyś w sezonie jakieś 15 lat temu to się tam kąpałem za darmo.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wykow