pętla i Dni Morza 2012

Sobota, 9 czerwca 2012 · dodano: 09.06.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj trochę dłuższa trasa testowa. Ruszyłem jakoś przed godz. 14. Przez Osów, Głębokie. Dalej Wołczkowo i Dobra. Na znanym (z filmu Młode Wilki - J. Żamojdy) rozjeździe za Dobrą w kierunku Lubieszyna i Dobieszczyna, pojechałem w lewo. Jakoś nigdy nie jechałem tym odcinkiem. Do tego momentu średnia wyniosła ok. 27km/h. Teraz już wiem dlaczego szosowcy i nie tylko, tamtędy nie jeżdżą :D Kostka brukowa na odcinku 3km solidnie wytelepała mnie :P Odblokowany amortyzator za wiele nie pomógł. W Lubieszynie (też znane sceny z filmu Młode Wilki) wybudowali nowe rondo przy przejściu granicznym. Na przystanku zrobiłem sobie małą przerwę. Chwilę później minęła mnie grupa koksów-szosowców :) Po przerwie szybka jazda przez Dołuje, Skarbimierzyce i Mierzyn. Średnia na rogatkach miasta wyniosła około 26km/h. Całkiem przyzwoicie jak na rower nie szosowy :) Skoczyłem jeszcze na Wały Chrobrego, gdzie trwają Dni Morza. Ciekawie prezentowały się zabytkowe Mercedesy podczas zlotu. Na miejscu spotkałem Adama (maccacus) z dyrektorem sportowym :) Niedługo później zawinąłem się. Ruch na ulicach niewielki, więc można było poszaleć :)

Pogoda - ciepło, słońce i chmury. wiatr dzisiaj kręcił. momentami moocniej przeszkadzał

Teraz relaks przy szejku truskawkowym :) a później degustacja nowego piwa z Lidla - Argus Maestic - Czech Lager Beer :)