• Sprzęt Kellys Definite 2010

Niemcy - z szosowymi koksami

Wtorek, 19 czerwca 2012 · dodano: 19.06.2012 | Komentarze 2

Postanowiłem dzisiaj mocniej pokręcić. Długo nie zastanawiając się, napisałem do koxa Adama :) Ustawiliśmy się na 17.15 w Wołczkowie. Miał do nas jeszcze dołączyć kox Daniel, którego poznałem dzisiaj :) Poczekaliśmy parę chwil na spóźnialskiego i już w komplecie wystartowaliśmy z Dobrej w kierunku Blankensee. Następnie jazda przez przygraniczne niemieckie wioski. W międzyczasie pogaduchy itp :) Biorąc pod uwagę anty-aerodynamiczną geometrię mojego roweru i inną kategorię wagową, wiozłem się na kole :) Tempo jak na mnie przyzwoite - przez większą część trasy, średnia w przedziale 30-35km/h, w porywach do 38km/h. W drodze powrotnej przed granicą brakło już mocy w nogach, ale jakoś się doturlałem do Głębokiego. W tym miejscu licznik pokazywał średnią około 31,2km/h! ;o rizpekt :D Na deser czekał nas jeszcze podjazd ul. Miodową :) Chłopaki wrzucili drugi bieg i tyle ich widziałem :D Oni pojechali na samą górę, a ja już sam pocisnąłem do siebie ul. Chorzowską i Chopina. Póki co, mogę w miarę normalnie chodzić :D zobaczymy jak będzie jutro i pojutrze.

Teraz czas na mecz i nowy napój izotoniczny z Lidla, oczywiście niemiecki - Perlenbacher - premium pils :)

Pogoda - pochmurno, nie za ciepło, nie za zimno, lekki wiaterek. prawie idealnie :)

Dzięki chłopaki za wspólny wypad i do następnego !

PS. Foty w relacji Adama.