• Sprzęt Kellys Definite 2010

4:29:48h
Vsr = 20.93km/h
Temp. 24-26C

Po wczorajszym luzniejszym dniu, dzisiaj także miał być odpoczynek od ciezaru sakw. Zeszla noca była zimna i wilgotna - lekko zmarzłem. Poranek wita nas słońcem i niegroźnymi jasnymi chmurkami. Dzisiaj kolejny dzien jazdy po bieszczadzkich terenach :)

zbieramy sie - pole namiotowe PTTK - Ustrzyki Górne

Andrzej już troche wczesniej ułożył dzisiejsza trase, która tak jak wczorajsza miala swój odcinek terenowy. Po sniadaniu, male zakupy w pobliskim sklepie i jedziemy.

Bieszczady - Ustrzyki Górne

Na początku czekal nas podjazd na wczorajsza Przełęcz Wyżniańską (855 m n.p.m.), ta sama droga co jechalismy wczoraj. Na przeleczy maly odpoczynek i zjeżdżamy do Brzegów Górnych i skrecamy w kierunku Dwernika.

zjazd z Przełęczy Wyżniańskiej w kierunku Brzegów Górnych

Teraz czekal nas zjazd przez dobre kilkanaście kilometrow! :) Srednia oscylowala w granicach 40-50km/h. To mi się podoba ! :) Po dojechaniu do wsi skrecamy na droge, która wiedzie wzdloz Sanu. Bardzo malownicza trasa – polecam ! Chociaz przeszkadzalo troche to, ze miejscami jest mocno kamienista, wiec wytelepalo nas dosyc mocno.

chmielowe kaskady na Sanie - okolice wsi Chmiel

dalsza jazda wzdloz Sanu

San - okolice wsi Zatwarnica

Bieszczady i San - okolice wsi Krywe

inne ujecie - Bieszczady i San

Przejezdzamy przez miejscowości Rajskie, Sakowczyk, Bukowiec. W miedzyczasie dowiadujemy się, ze dziewczyny i nas woz techniczny czekaja w Wołkowyji nad jeziorem Solińskim.

fragment jeziora Solińskiego - okolice Wołkowyji

Tam robimy sobie przerwe. Idziemy na obiad do pobliskiej restauracji. Po odpoczynku Andrzej i ekipa ida skorzystac z kapieli w jeziorze. My jedziemy dalej i umawiamy się, ze nas dogonia na trasie i zabierzemy sakwy. Droga powiatowa numer 895 przejezdzamy przez Solinę – niedziela po poludniu i ladna pogoda sprawily, ze były tam dzikie tlumy. Wiec zwawym tempem, wykorzystując to, ze nie mamy jeszcze sakw na bagażnikach dojechaliśmy do miejscowości Uherce Mineralne (brzmi jak jakas czeska wioska :P). Przy okazji w drodze na jednym ze zjazdow wyrownuje wlasna prędkość maksymalna i to bez dokręcania. W Uhercach, które pozegnanie i już z sakwami na pokladzie ruszamy w dalsza droge.

Uherce Mineralne - stacja kolejowa

Ostatecznie na nocleg docieramy do miejscowości Ropienka. Tam znajdujemy miejscowe gospodarstwo agroturystyczne i rozbijamy się na trawie tuz obok domu. Dogadujemy się z właścicielem, ze zaplacimy symboliczna kwote za możliwość przenocowania tutaj, dodatkowo możemy skorzystac z lazienki.

tutaj dzisiaj spimy :) - Ropienka

Po odpoczynku i wieczornym piwie, idziemy spac.