• Sprzęt Kellys Definite 2010

6:20:40h
Vsr = 19.53km/h
Temp. 30C vmax = 72.78km/h

Zeszla noc również nie należała do cieplych, ale wschodzące slonce szybko zaczęło mocno grzac. Przed wyruszeniem mielismy już calkiem suchy namiot i pozostale rzeczy. Ogarnelismy się, zjedliśmy sniadanie i po paru chwilach byliśmy już w drodze. Zaraz za Ropienką czekala nas solidna wspinaczka – akurat na sniadanie.

zjazd ! - droga w kierunku Wojtkowa - na horyzoncie góry czy nie góry? :)

Zjezdzajac z wniesienia widzimy przed soba stado krow, które pasza się tuz przy drodze. Jedna cwana wchodzi nam prawie pod kola, ale ostatecznie udaje się uniknąć zderzenia z laciata. Predkosc oscylowala wtedy w granicach 40-50km/h, wiec za fajnie by nie było. Dalsza droga jak i caly dzien to zjazd z gor i wyzyn. Po niedlugim czasie dojeżdżamy do drogi powiatowej numer 890. Jedziemy kilka kilometrow w kierunku Kuźmina i dalej skrecamy na ‘biala’ droge w kierunku miejscowosci Robotycze. Bardzo klimatyczna trasa, praktycznie bez aut, z super widokami i droga wzdloz rzeki Wiar – gdybym nie wiedział gdzie jestem, to pomyślałbym ze w gorach ! :)

droga przez wode - rzeka Wiar

w dolinie wieś Makowa i wyżyny

Jadac tak sobie przez lasy i pola dojechaliśmy do wsi Huwniki – wczesniej krotki, ale za to konkretny podjazd.

panorama wsi Huwniki

Po minieciu tej wsi czekal na nas iście gorski podjazd. Pogoda i temperatura nie sprzyjala pokonywania tego typu podjazdow. Po wjezdzie – a jak ! – czekal na nas solidny zjazd. Wlasnie na tym odcinku w drodze do wsi Aksamanice, ustanowilem swój ‘personal best’ prędkości maksymalnej. Na dlugiej prostej wśród drzew, dokręcając ile można, osiągnąłem prędkość 5 MACH-ow, czyli 72.78km/h (z sakwami). Dalsza droga dojechaliśmy do Fredropola – tam krotki postoj i odpoczynek.

kombajn w polu - droga z Fredropola do Przemyśla

Po niedlugim czasie jesteśmy już w Przemyślu. Zwiedzamy, robimy fotki i odpoczywamy.

późnobarokowy kościół oo. Franciszkanów - Przemyśl

panorama z innej strony - Przemyśl

wczesnobarokowy kościół oo. Karmelitów - widok z katedry - Przemyśl

Muzeum Dzwonów i Fajek - Przemyśl

Pozniej jadac boczna dróżką wzdloz drogi krajowej numer 77 dojezdzamy do Radymna. Tam znajdujemy miejsce, gdzie serwuja domowe obiady ! :) Wiec za cale 12 zl zamówiliśmy sobie po kotlecie mielonym z ziemniakami plus do tego zupa pomidorowa. Jak dla mnie super. Po odpoczynku ruszyliśmy w dalsza trase. Przez boczne ‘biale’ dukty docieramy do powiatowej drogi numer 865 i jedziemy kilka kilometrow przez Lasy Sieniawskie. Zaczyna się robic już pozno, wiec szukamy miejsca na nocleg. Ostatecznie znajdujemy we wsi Zalesie – na terenie tutejszej Szkoły Podstawowej. Ciche, kameralne miejsce, zamykane na noc. Rozbilismy się, wieczorne piwko i czas spac.