• Sprzęt Cube Agree 2009

poniedziałkowy rozjazd

Poniedziałek, 13 maja 2013 · dodano: 13.05.2013 | Komentarze 2

Jako, ze wczorajszy dzien spedzilem na kajaku i na pakowaniu gornej czesci ciala :) Rozjazd po sobocie zrobilem dzisiaj. Rano jak wstalem, myslalem, ze nic z tego nie bedzie, ale regeneracja organizmu coraz szybciej przebiega u mnie.
Wyjechalem o g. 17. Krece spokojnie przez Osow, Glebokie, Dobra i dojezdzam do Lubieszyna. Dalej sciezka do Bismarck, pozniej skrecam na polnoc na Blankensee. Pierwszy raz tamtedy jechalem. Fajna afaltowa droga, z wieloma zakretami i hopkami. Do tego wiatr w plecy. Nastepnie lece do granicy i wracam przez Dobra na Glebokie. Na ul. Miodowej mijam sie z Adamem :) Ciekawe czy tym razem mnie poznal :D Machnal reka, ale ja nie zdazylem, bo bylem zapatrzony w swoje przednie kolo :D
Dalej powoli do domu.

Kilku slow odnosnie kultury jazdy kierowcow, a bardziej o braku !
Nie wiem czy to stereotyp czy tez nie, ale dwoch kierowcow Bolidu Mlodziezy Wiejskiej podnioslo mi cisnienie. Nie wiem gdzie Ci ludzie sie spiesza. Albo po prostu maja cos z oczami albo najwyzwyczajniej w swiecie sa idiotami.
Podobnie jak kierowca furgonu UPS z rejestracja DDZ. Wyprzedzanie na 20-30cm. Pojebany!!
Mysle o zamontowaniu na kierownicy jakiegos shotguna ala paintball z kolorowymi kulkami ! :D

1:50h
hr avg 141 / 73%
hr max 163 / 84%

below 9:45
in zone 1:41:05
above 00:00

Pogoda - pochmurno, temperatura w sam raz, wietrznie - z pd. i pd-zach.

Kategoria Polska, Niemcy, 0-50 km

Bodi-removed
| 20:55 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Dużo latam po ulicach i powiem,że każdy jeździ jak chce.Rowerzystów mają w dupie.Jakieś 30 % jest wporzo ,reszta to marany a to może dlatego ,że jeżdżą furami leasingowymi pieprzeni przedstawiciele handlowi
maccacus
| 19:46 poniedziałek, 13 maja 2013 | linkuj Kurde hahahaha... no też w głowę zachodziłem czy to Ty czy nie Ty ale pędziłem w dół i nie było miejsca zeby sie zatrzymać i zawrócić. Następnym razem krzycz bo ja ślepy :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa winam