• Sprzęt Cube Agree 2009

"rozjazd" z Adamem

Czwartek, 16 maja 2013 · dodano: 16.05.2013 | Komentarze 1

Dzisiaj postanowilem pokrecic wspolnie z Adamem. Jako, ze na dzisiaj planowal rozjazd, to mialem szanse dotrzymac mu tempa :D Jak sie pozniej okazalo, z rozjazdem dzisiejsza jazda miala niewiele wspolnego :P
Zbiorka o godz. 17 na Glebokim. Przy okazji zebrala sie tez jakas grupka Mastersow. 2 minuty i juz lecimy na Dobra. Wiatr w plecy. Za Bukiem dochodzi nas grupa Mastersow. W Blankensee skrecaja na Bismarck, my na Mewegen. Podczepia sie do nas gosciu z ustawki na MTB. I tak juz razem w 3ke lecimy na Grunhof i dalej na Hintersee i do granicy przez Dobieszczyn. Tempo solidne, wiekszosc czasu to nauka jazdy na kole w moim wykonaniu :D Na granicy po 40km srednia 32,2km/h. Pierwsza predkosc kosmiczna, wiec nie ma lipy :) Z Dobieszczyna do Tanowa juz wiatr w ryj. Kilometry leca raz dwa. Przed Tanowem tempo 34-36km/h. Za Tanowem juz spokojnie. Zaraz za Pilchowem podczepiamy sie pod skuter. Na zjezdzie wpadam w dziure, na szczescie obrecze cale. Na podjezdzie skuter z Adamem uciekaja. Na Glebokim jeszcze chwila przerwy na pogaduchy i do domu. Na deser oczywiscie ul. Miodowa. Poszlo calkiem fajnie. W koncu jest 3 z przodu przy sredniej.
Fajnie weszlo w nogi, noga dzisiaj podawala przyzwoicie. Tyle, ze jeszcze puls wysoko. Powoli do przodu ! :) Teraz czas na regeneracje..

Jeszcze raz wielkie dzieki Adam za wspolne krecenie i cenne wskazowki! Do nastepnego! :)))

-------

2:07 h z krotka przerwa (pulsometr wlaczylem kilka minut za Glebokim)

hr avg 165 / 85%
hr max 186 / 96%

below 5:11
in zone 49:56
above 1:12:08

Pogoda - slonecznie, cieplo, nawet goraco, i mega wietrznie - z pd./pd-zach.