• Sprzęt Cube Agree 2009

rozjazdowo - wietrznie i gorąco

Piątek, 17 maja 2013 · dodano: 17.05.2013 | Komentarze 0

Dzisiaj spokojnie po wczorajszej jezdzie z Adamem. Nadal bardzo mocno wieje - z pd/pd-zach.
Wyjezdzam o g. 17, o tej godzinie ciagle goraco. Krece spokojnie przez Osow, Glebokie do Dobrej. Poki co wieje mi w plecy. Puls nisko po wczorajszym, ale to dobrze :)
Nastepnie przez Buk do Blankensee. Tam skrecam na Bismarck i zaczyna sie walka z wiatrem :P Dobrze, ze czesc trasy prowadzi przez las. Widoki dookola super. Dalej skrecam na Lubieszyn i falbanki z wiatrem bocznym znowu jestem w Dobrej. Powoli krece i jestem na Glebokim. Na deser podjazd ul. Miodowa, mimo ze krece powoli niezle leje sie ze mnie :P
Mial byc spokojniejszy rozjazd, ale walka w II czesci dystansu troche to popsula. Noga dzisiaj ciezka, ale dzieki takim jazdom jak wczoraj progres wkrotce bedzie zauwazalny! :)))

---------

1:53 z przerwami

hr avg 141 / 73%
hr max 168 / 87%

below 14:41
in zone 1:36:42
above 2:26

Pogoda - goraco, slonecznie i mega wietrznie