• Sprzęt Cube Agree 2009

mały jubileusz, czyli pierwszy tysiak !

Niedziela, 19 maja 2013 · dodano: 19.05.2013 | Komentarze 7

Lepiej pozno niz pozniej! :)) Pierwszy tysiac w tym sezonie i pierwszy tysiak na moim Cubie.
Szkoda, ze nie pojechalem na ustawke rano z chlopakami. Pogoda fajna do jazdy, wiec chociaz chwile chcialem pokrecic. Dzisiaj troche mocniej. Petla przez Police z podjazdem na Przesocin.
Wyjazd po g. 17. Standardowo przez Osow, Glebokie na Pilchowo i Tanowo. Na sciezce ruch jak cholera. Nigdy wczesniej nie widzialem tyle osob :) W Tanowie do Polic jade juz szosa. Nie chce bawic sie w slalom gigant na sciezce. Po drodze jakas para niedzielnych moherowych beretow podjezdza na moja wysokosc i mowia, ze sciezka obok. W odpowiedzi pozdrawiam ich serdecznie i pokazuje, zeby zjechali to sobie pogadamy! :) W Policach mala przerwa na banana i batona. Srednia calkiem okej jak na jazde pod wiatr 29,5km/h. Po przerwie podjazd pod Przesocin. Rowno bez szarpania. Dalej Szosa Polska, to juz wiatr boczny i w plecy. Luzno krece 32-40km/h. Nastepnie obwodnica i podjazd ul. Chopina do domu. Patrze i jest rowne 1000 km! :)

---------

1:22h z przerwami

hr avg 158 / 81%
hr max 184 / 95%

below 5:51
in zone 44:12
above 32:44

Pogoda - slonecznie i cieplo, sredni wiatr ze wschodu.

Kategoria 0-50 km, Polska

Bodi-removed
| 21:23 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Nie miałem nic złego na myśli.Takie spostrzeżenie.Nikt nie musi jeździć jakimś mega tempem,bo to indywidualna sprawa.
exit87
| 20:53 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj rozumiem Robert :) kazdy organizm jest inny, moze uda sie niedlugo zrobic jakies badania wydolnosciowe.. wtedy zobaczymy "co w trawie piszczy" :)
Bodi-removed
| 19:56 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Obserwuję tętno po ostatnich wpisach.W tytułach wiodące słowo to "rozjazdowo".Ja się nie czepiam ale moim zdaniem to wysoki puls na tempo jazdy.
exit87
| 19:39 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj trasa: Szczecin-Pilchowo-Tanowo-Police-Przęsocin-Szczecin
tetno wysokie, ale poki co nie ma co sie podniecac :) to dopiero pierwszy tysiak.. baza powoli sie buduje :)
maccacus
| 19:23 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Bez przesady... jak na tysiąc kilometrów przebiegu i taką średnią z górą przesącińską na trasie to jest jak najbardziej normalne :)
Graty Piotr!
Bodi-removed
| 19:09 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Obserwuję też to tętno..wysokie.:-)
rammzes
| 19:04 niedziela, 19 maja 2013 | linkuj Wysokie to tętno. Jaką trasą jechałeś?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iechc