• Sprzęt Cube Agree 2009

pierwsza setka z Mateuszem - Niemcy

Wtorek, 5 marca 2013 · dodano: 05.03.2013 | Komentarze 3

Brzmi jak wstep do jakiejs powiesci z procentami w tle :D Od rana piekna pogoda. Ustawka o godz.10 na Glebokim. Na poczatku jedziemy na Dobieszczyn. Razem jakos lepiej jedzie sie przez ta dluuga prosta :) Wiatr glownie w plecy. Jedzie sie lekko i przyjemnie. Na granicy mala przerwa. Dalej skrecamy na Locknitz. Wieje juz w twarz, ale nie ma tragedii. Dzieki temu, ze jedziemy czesto droga przez las. W Locknitz mala przerwa przy kocie ;) Nastepnie ruszamy do Krackow'a :) Jazda przez otwarte przestrzenie, wiatr juz ostro zacina w twarz. Przed Krackow skrecamy na Lubieszyn. Znowu wieje w plecy. Jedzie sie elegancko :) W dobrym tempie docieramy do granicy. Mala przerwa i wracamy przez Dobra na Glebokie. Mateusz podjezdza ul.Miodowa. Ja jeszcze dokrecam Woj. Polskiego i Arkonska do setki. Mijamy sie na swiatlach na obwodnicy :D Powrot do domu. Dobry trening, dobrze weszlo lub wejdzie w nogi! :)

Dzieki Mateusz za wspolna jazde i do nastepnego! :)

pulsometr 4:27h razem z przerwami

strefa 1 / 00:26:47
strefa 2 / 03:56:01
strefa 3 / 00:04:28

HR avg 149 / 77%
HR max 169 / 87%

Pogoda do jazdy po prostu super! :) Slonecznie, bezchmurnie, jak na poczatek marca bardzo cieplo.